Prilikom predstavljanja javnog poziva za dodjelu potpora regionalnim i lokalnim događanjima u 2022. godini na upit novinarke o turističkim rezultatima u 2020. i 2021. godini direktor Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije Marcel Medak referirao se na podatke iz prva dva mjeseca u 2022. gdje je uz pohvalu rezultata TZ Daruvar – Papuk, ukazao i na problem Turističke zajednice područja Bilogora-Bjelovar.
– Sve turističke zajednice bilježe značajan porast, izuzev Turističke zajednice područja Bilogora-Bjelovar, gdje je došlo do značajnog pada. Ja ću razgovarati s direktoricom u čemu je razlog tog pada jer je on stvarno izražen. Stvarno ne znam točno taj razlog, zašto je to tako – naveo je.

Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Na to je reagirala direktorica prozvane Turističke zajednice, Ana Kelek, rekavši da je uistinu pohvalno što direktor županijske turističke zajednice izražava toliku zabrinutost o lošim turističkim rezultatima, te kako je očekivala da će je odmah nakon konferencije za novinare pozvati da vidimo i utvrdimo činjenice te možebitnu odgovornost. No, ističe, do poziva još uvijek nije došlo.
– Kako bismo dobili cjelovitu sliku o broju turista, njihovim dolascima i noćenjima na području Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar u obzir moramo uzeti kako većinu naših gostiju čine građevinski radnici koji su ipak vezani uz samu sezonu radova, a ona zasigurno nije u zimskim mjesecima, razlika je jedino bila prošle godine kad su u tijeku bili završni radovi na novom krilu Opće bolnice Bjelovar – objasnila je.
Dodala je da su za povećanje broja dolazaka nužne marketinške aktivnosti koje se po preporuci Ministarstva turizma i sporta moraju provoditi u suradnji i uz suglasnost regionalne turističke zajednice, u ovom slučaju TZ BBŽ.
– Upravo smo zato i zatražili suglasnost koju smo i dobili kako bismo započeli snažnu marketinšku aktivnost na onim tržištima iz kojih generiramo najviše dolazaka i noćenja te vjerujemo kako će rezultati biti vrlo brzo vidljivi. Unatoč tome što smo mi tražili zasebnu suglasnost za svoje marketinške aktivnosti, Zakonom je predviđeno da većim dijelom organizaciju i provedbu oglašavanja provodi županijska TZ. Sigurni smo kako ćemo u njoj imati snažnu potporu jer sad nakon uočenog problema u broju dolazaka i noćenja, vjerujemo kako su već osmišljeni načini oglašavanja i promocije područja TZ Bilogora-Bjelovar – zaključila je.
Direktorica Kelek ističe kako Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar u suradnji s Gradom Bjelovarom i svih 9 općina koje njezin rad pokriva, aktivno radi na podizanju kvalitete turističkog proizvoda te otvaranju smještajnih kapaciteta i razvoju cjelogodišnjeg turizma. Za to je ove godine izdvojeno 975.000 kuna za potpore u turizmu i 100.000 kuna potpora lokalnim događanjima.
– Sve ove aktivnosti bit će vidljive već od proljetnih mjeseci i sigurni smo kako će otvorenjem više od stotinu novih visokokvalitetnih smještajnih kapaciteta na području naše turističke zajednice biti povećan broj dolazaka i noćenja, a pri tome mislimo baš na turiste, a ne na sezonske radnike ili osobe koje borave na nekom području radi liječenja zdravstvenih tegoba. Za razvoj turizma, pogotovo onog kontinentalnog, važna je suradnja svih dionika, ali i turističkih zajednica, a ne prozivke i spletkarenja. Tim više je to važnije nakon dvije godine pandemije i neizvjesnosti zbog trenutne situacije – poručila je.





