Novi smještajni objekt – Vila Joža***** u sklopu kompleska Japin breg otvoren je u četvrtak, 9. prosinca u Đurđevcu. U povodu otvorenja nove vile organizirani su i Dan otvorenih vrata gdje su svi posjetitelji i gosti imali prilike razgledati čitav kompleks.
Inače, Japin breg kompleks je od pet luksuzno uređenih vila u srcu đurđevačke Bilogore, Vila Katarina ****, Vila Ana ****, Vila Eva *****, Vila Iva *****, Vila Joža *****. Japin breg obiteljski je projekt usmjeren na održivi eko turizam i održavanje tradicije u ljepotama prirode i očuvanog okoliša. Održivost tradicije prikazana je u izgradnji obiteljske kapelice koja je posvećena sv. Josipu – zaštitniku obitelji i Hrvatske države.
Uz moderno uređene interijere svakako je poseban ugođaj boravka gostu u netaknutoj prirodi i ambijentu stogodišnjeg vinograda s očuvanom autohtonom sortom vinove loze. Posebnu čar nude bazen i Wellness centar u kojem gosti Japinog brega svoj odmor dodatno obogate.
– Raste interes za razvoj turizma u našem kraju, to je velikim dijelom i zbog toga što smo puno uložili u osnovnu infrastrukturu koja je nužna da bi se opće ljudi mogli baviti turizmom i mogli imati investicije. Do sada smo napravili 28 kilometara asfaltiranih vinogradarskih puteva i svima smo omogućili priključak na vodu i struju te sada krećemo u plinifikaciju i dovođenje optičkog interneta – kazao je Hrvoje Janči, gradonačelnik Đurđevca.
Smatra kako je kontinentalni dio zapostavljen što se tiče turizma jer imamo more koje je loše koliko i dobro s obzirom da imamo prekrasnu kontinentalnu prirodu. Dodao je kako su uz to u Đurđevcu stvorili i dodatni turističku ponudu poput Hrvatske sahare sa devama, posjetiteljski centar i hostel za školu u prirodi…
– Kuća u kojoj se nalazimo je bila kuća naših djedova i u tom smislu su se dalje i krenule kuće graditi, odnosno uređivati. Imamo 25 smještajnih kapaciteta te s današnjim otvaranjem Vile Joža cijeli je priča Japinog brega zaokružena. Počeli smo graditi 2019. godine te nakon ovoga namjeravamo dodatno razvijati sadržaj i smještajne jedinice – kazala je Eva Šola, direktorica marketinga Japinog brega.
Naglasila je kako su se odlučili na ovo područje za ovakvu vrst turizma jer su prepoznali ovdašnji kraj kao idealan za odmor.





















