Pregled zanimljivosti iz svijeta
LONDON – Rolling Stonesi su ponovno u petak bili prvi na listi najprodavanijih albuma u Velikoj Britaniji, čime su ušli u povijest kao prvi bend s najprodavanijim albumom u šest različitih desetljeća u toj zemlji, objavila je Official Charts Company.
Bend, koji je počeo nastupati 1962., prvi je na listi s remasteriranom verzijom albuma “Goats Head Soup”, koji je izvorno objavljen 1973., kada je također bio najprodavaniji.Stonesi, koji još uvijek redovito nastupaju iako njihovi članovi, poput frontmena Micka Jaggera i gitarista Keitha Richardsa imaju preko 70 godina, imaju sada 13 albuma koji su bili najprodavaniji u Velikoj Britaniji, kao i Elvis Presley i Robbie Williams.Više imaju samo Beatlesi, i to 15 albuma, navodi Official Charts Company.
BARCELONA – Španjolska prijestolonasljednica Leonor je u samoizolaciji, budući da učenica iz njenog razreda ima koronavirus, objavila je kraljevska obitelj u subotu. Četrnaestogodišnja kći kralja Felipea testirat će se na koronavirus, kao i svi drugi učenici njenog razreda u madridskoj školi Santa Maria de los Rosales. Kralj i kraljica Letizia za sada će nastaviti obavljati svoj posao, kazao je glasnogovornik kraljevske kuće.
Osam milijuna španjolskih školaraca vratilo se u škole prošloga tjedna, ali neke su škole, ili pojedini razredi, zatvoreni, nakon što su učenici bili pozitivni na koronavirus, dok su regionalne vlasti u Galiciji odgodile na tjedan dana početak nastave za učenike od 14 do 18 godina.U petak je potvrđeno 4.708 novih slučajeva zaraze koronavirusom, a ukupno je od izbijanja pandemije zabilježeno 566.326 slučajeva, najviše u zapadnoj Europi.
STOCKHOLM – Ikea će krajem godine u Švedskoj otvoriti svoj prvi dućan rabljenim namještajem, priopćila je u petak ta tvrtka koja najavljuje potpuni prelazak na cirkularno poslovanje do 2030.
Dućan se otvara u prvom svjetskom ‘second-hand’ trgovačkom centru ReTuna, u gradu Eskilstuna. Ikea je već ranije najavila da će diljem svijeta početi iznajmljivati i reciklirati namještaj u okviru svoje ekološke kampanje kako bi odgovorila na kritike da njezin model proizvodnje jeftinog namještaja polučuje preveliku potrošnju i stvara velike količine otpada.
Ta će kompanija nastojati do 2030. smanjiti svoj utjecaj na klimu za prosječno 70 posto po proizvodu, a već je krenula s popravcima i prepakiranjem proizvoda koji se oštete u prijevozu. Također će kupcima omogućiti vraćanje proizvoda, uključujući i namještaj, koji će se ponovo staviti na prodaju ili će se donirati dobrotvornim udrugama.
(Hina)





