Trgovački lanac Eurospin osnovala su u 1993. četvorica partnera s velikim iskustvom u maloprodaji.
Sjedište tvrtke je u Veroni, a u Italiji imaju 1200 trgovina. Godine 2004. otvorili su prvu trgovinu u Sloveniji i danas ih imaju 55. Hrvatska je treća “domovina Eurospina”, kako kaže za jutarnji.hr Petar Ninić, a mladi direktor marketinga Eurospina u Hrvatskoj na svojim policama, u skladu s trgovačkom filozofijom “puna kolica i pun novčanik”, nude 2500 artikala od oko 50 svojih robnih marki.
To im daje mogućnost da uz visoku kvalitetu nude najniže cijene na tržištu, a kupcima jamče velike uštede.

Dino Stanin/PIXSELL
Trgovačke marke za Eurospin rade i neki od poznatih velikih talijanskih proizvođača poput Baulija, San Benedetta i Italsilve, a među brendovima u ponudi posebno se ističu linija biljnih, zdravih i prirodnih proizvoda Fior di Natura, mliječni proizvodi Land, kruh, tjestenina i gotovi obroci Tre mulini te naresci La Bottega del Gusto.
Eurospin u Hrvatskoj trenutno ima nekoliko gradilišta na kojima planira otvarati supermarkete, a u Velikoj Gorici je nedavno otvorio logistički centar vrijedan 12,5 milijuna kuna.
– U Zadru smo otvorili prvi dućan u Hrvatskoj, koja je nakon Italije i Slovenije postala treći dom Eurospina. Do kraja 2021. godine planiramo otvoriti oko 20 poslovnica u Hrvatskoj. Imat ćemo oko 500 zaposlenika.
Ove godine, nakon Zadra, planiramo otvaranje još šest trgovina, u Požegi 27. kolovoza, potom u Samoboru, Velikoj Gorici, Križevcima, Zagrebu i Poreču. Datume točno još ne znam niti ih mogu komunicirati, ali će se na vrijeme znati – istaknuo je Ninić.





