Simbolično, iako vjerojatno neplanirano, trgovački lanac Pevec sredinom veljače promijenio je ime u Pevex, u isto vrijeme kada je bivši vlasnik Zdravko Pevec završio u zatvoru.
Kako doznajemo za promjenu imena nova Uprava se odlučila zbog odmaka od obiteljskog prezimena bivših vlasnika.
Budući da se radi o blagom redizajnu vizualnog identiteta i promjeni slova C u X, istražili smo koliko je ova kozmetička promjena i rebranding koštao.
Iz kompanije Pevex otkrili su nam kako će tzv. „facelifting“ brenda i mijenjanje svih vizuala, unutarnjih i vanjskih, koštati do 10 milijuna kuna.
– Na mijenjanje vizualnog identiteta odlučili smo se zbog odmicanja od obiteljskog prezimena.
Nakon poslovne transformacije logičan je slijed i komunikacijska transformacija te prilika za pomlađivanje „targeta“ kroz simboliku slova X kojem ćemo na različite načine dati nova svojstva – istaknuli su iz Pevexa te dodali kako brand ostaje isti, a to je hrvatski lanac, mjesto povoljne kupnje i širokog asortimana.
-Vizualni atributi isto ostaju isti što se odnosni na primarnu boju i fontove – za kraj poručili su iz Pevexa.
Bez obzira na objašnjenje koje smo dobili iz ove hrvatske kompanije i dalje se postavlja pitanje je li investicija od čak 10 milijuna kuna opravdana, jer kao što je poznato u zadnjih četiri godine prihodi su porasli sa 1,1 milijardi kuna na 2,1 milijardi kuna, ali pod starim imenom.
mm/prigorski.hr





