Predstavljanje novog brenda “Jadrankina formula” iz kuće Jadrankine otopine održano je u subotu u križevačkom restoranu Calypso, a ujedno je vlasnica Jadranka Vrhovec održala i rođendansku feštu.

-Jadrankina formula je novi brend nastao kao potreba i dopuna brendu Jadrankina otopina u širem spektru popratnih asortimana u obliku prirodnih vitamina, minerala i biljnih ekstrakata koji imaju zdravstvene tvrdnje za određeni sastojak, koji mi ukomponiramo u sadržaj kapsule pod brendom Jadrankine formule – istaknula je Jadranka Vrhovec i dodala kako su u protekla dva mjeseca na tržištu dva proizvoda.

-Jedan za mršavljenje Slim faktor – jedini proizvod na tržištu kojeg prate zdravstvene tvrdnje da pomaže u otapanje masnoća i umanjuje osjećaj gladi i formula za spavanje, kapsule Beauty sleep.

Jako su dobre recenzije za oba proizvoda i velika je potražnja. Nećemo zapostaviti niti prvi brend Jadrankina otopina pod čijim ćemo krovnim imenom nastaviti razvijati preparate koji su u tekućem obliku, pa tako radimo na sirupu za podizanje željeza koji će isto biti jedinstven na tržištu, jer je organski izvor željeza koji neće raditi probavne smetnje i teško sjedati na želudac.

Naša dva brenda se razlikuju od ostalih preparata na tržištu isključivo po kvalitetnoj sirovini, jer je uvjet da ima najbolje certifikate i analize koje prate određene sirovine, biramo sa svjetskoga tržišta i ne dodajemo agresivne aditive i emulgatore, a sve što nabavljamo težimo da bude organski i prirodno, a ne sintetski.

Takvo građenje poslovanja se kod kupaca pokazalo cijenjeno i hvaljeno, a naš moto je i dalje raditi sa najboljom sirovinom kako bi tržište raslo, a korisnici bili zadovoljni. Osim u Hrvatskoj naši se proizvodi nalaze u Sloveniji, Makedoniji, ušli smo sa prvim proizvodima u Srbiju a iz Njemačke su počele stizati prve dozvole za ulazak na tržište.

Do ljeta planiramo napuniti i ljekarne diljem Bosne i Hercegovine. Sa svojim stručnim timom radim trenutno na formuli samo za muškarce, noćnoj kremi za pomlađivanje, a nakon toga već imam nekoliko ideja za sljedeće proizvode – poručila je križevačka poduzetnica.

Kako je bilo na predstavljanju brenda i rođendanskoj fešti, pogledajte u bogatoj galeriji fotografija.