Nakon tri uspješnice Križevački poduzetnički centar organizira u petak, 15. studenoga 4. “Eno gastro bajku” u prostorima Razvojnog centra i tehnološkog parka Križevci.
Kakve čari će biti predstavljene na bajci rekao nam je direktor Križevačkog poduzetničkog centra Tihomir Hodak istaknuvši kako se od ove lijepe manifestacije pokušava napraviti tradicija.
-Etabulirali smo ovaj termin u 11. mjesecu kako bi poslovni ljudi mogli planirati poklone od OPG-ova i manifestacija će se održati 15-og ovog mjeseca u 19 sati. Trudimo se da svake godine imamo različite OPG-ove, iako su proizvodi standardni. Novost je što ćemo ove godine imati i degustaciju sireva u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede.
Ministarstvo ima svoju ekipu ljudi koja promovira po Lijepo našoj kulturu jedenja sireva, domaće sireve, educira što se gleda kod sireva i kako se ocjenjuje kvaliteta tih proizvoda. Takvu degustaciju ćemo imati ovdje i taj dio će biti zatvorenog tipa, jer je ograničen broj ljudi u kušaoni.
Sirevi s kušaone će se moći kušati i u glavnom programu gdje će biti i zabavnog sadržaja uz Kulturno umjetničko društvo, imat ćemo i čunčarice, a imat ćemo i proizvođača sira iz Čabra koji će predstaviti i sir škripavac koji je rađen po staroj recepturri. Taj sir je zasigurno interesantan.
Bit će ukupno 17 izlagača s voćnim vinima i džemovima, raznim uljima, medom, jabučnim octom, vinima, a bit će i heljde, kaše, sireva i drugih mliječnih proizvoda.
Izlagači su uglavnom iz križevačkoga kraja, a glavni motiv je povezivanje OPG proizvodnje s poslovnim sustavima koji će kupovati njihove proizvode. Pozvali smo poslovne ljude u krugu od 50-ak kilometara, a pozvali smo i Udrugu malih hotelijera kojima bi mogla biti interesantno nabavljati namirnice iz domaće proizvodnje.
Želimo razviti i kulturu darivanja poslovnih poklona iz domaće, OPG ili EKO proizvodnje, spajati proizvodnju s tržištem i omogućiti kupnju teglice meda do prgice sira – rekao je Hodak i napomenuo kako je cijela priča pokrenuta prije nekoliko godina kroz razgovor s predsjednikom Udruge vinara i vinogradara Bilikum Denisom Maksićem.
-Prošle godine je bilo preko 300 posjetitelja i tražili smo povratne informacije. Čak 70 posto izlagača je dogovorilo poslovnu suradnju na samoj “Eno-gastro bajci”- poručio je Hodak i dodao da su svi dobrodošli te da je zadaća manifestacije razvitak gospodarstva, poticanje konkurentnosti i stvaranje kadrova.









