Tihomir Hodak: Naši proizvođači imaju izvrsne proizvode
“Glavna ideja vodilja organizacije ovakve manifestacije, od koje, naravno, radimo tradicionalni događaj, je, upravo, ta ideja na koji način podići kompetenciju, gospodarstvo i sve ostalo. Mi smo ruralni kraj, mi imamo izvrsne proizvođače koji imaju izvrsne i kvalitetne proizvode.
S druge strane, imamo poslovni svijet koji traži dobre i kvalitetne proizvode. Cilj ove manifestacije je povezati potražnju s ponudom. Znači, ono što želimo razviti, to ponavljam puno puta i uvijek ću ponavljati, da pokušamo razviti kulturu poslovnih poklona iz obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, jer jedan poslovni sustav, mali, će puno više narasti u očima svojih poslovnih komitenata ukoliko donese jedan ovakav prepoznatljiv proizvod.
Proizvod, primjerice, OPG-a koji daje med i taj med je iz eko proizvodnje i ima puno veću važnost nego da mu je donio rokovnik, kemijsku ili upaljač ili tako nešto. Cilj je da potaknemo proizvodnju tijekom cijele godine. To je u skladu s onom politikom kratkih opskrbnih lanaca, ali cilj je i da ovi proizvođači koji sada imaju neku sezonsku ponudu robe, uz ovakav način nalaženja na istom mjestu i ponude i potražnje, da s nekim restoranskim biznisom sklope cjelogodišnji ugovor, primjerice, za salatu, mrkvu, voće i druge oblike neprerađenih, ali i prerađenih proizvoda”.-rekao je Hodak za prigorski.hr.
mn/prigorski.hr
foto: Zdenko Balog