Hotel “Kalnik” Križevci dobio je ovog ljeta novog rukovoditelja. Bila je to prilika za razgovor s Nikolom Barbarićom koji nam je ispričao što planira u narednom razdoblju, a koje promjene su se već dogodile.
Za početak se predstavite. Gdje ste do sada radili i zašto ste odlučili postati čelni čovjek križevačkog Hotela?
Rođeni sam Koprivničanac gdje sam završio Gimnaziju, a nakon toga sam završio magisterij u Opatiji – smjer hotelski menadžment. Od malena sam vezan za turizam i ugostiteljstvo. S pokojnim ocem sam puno putovao (između ostalog, i on je bio direktor hotela) i tako naslijedio „žicu“ za turizam.
Do nedavno sam radio u putničkoj agenciji i bio voditelj hotela na moru, no zbog obiteljskih obveza odlučio sam se skrasiti na jednom mjestu i tako se prijavio na natječaj za rukovoditelja Kalnika. Uprava Radnika se složila s mojom idejom pa su mi pružili priliku na čemu im zahvaljujem.
Koje poteze ste učinili prvih dana na novom radnom mjestu i što planirate ubuduće?
Sama primopredaja hotela je velik i odgovoran posao. Upoznavanje novog načina rada, prilagodba novom knjigovodstvu, dobavljačima i kupcima te specifičnom tržištu zahtijeva određeno vrijeme. Ovdje bih izdvojio svoje kolege s posla i posebno gospodina Mačeka (dosadašnjeg rukovoditelja), koji su mi puno pomogli u u prilagodbi.
Kao i svaki „novi“ rukovoditelj imam ideje kako unaprijediti poslovanje hotela. Za početak smo ga malo i „ušminkali“, tako da smo već uredili recepciju i sanitarni čvor, a vrlo skoro i velika sala (restoran) ide u mini obnovu. U pripremi imamo i jedan puno veći projekt o kojem ću Vam više reći dok dođe za to vrijeme.
Došlo je i do nekih kulinarskih promjena – promjena menija od gableca do raznih svečanosti?
Tako je. Modernizirali smo jela, tako da svaki dan osim tradicionalnih, nudimo i nešto modernija jela (koja to već dugo nisu u Europi i svijetu), a postojećim dajemo dodatnu notu – novim začinima ili metodom pripreme. Svaki tjedan možete očekivati nova jela u našoj tjednoj ponudi (koje redovito objavljujemo na Prigorskom) s idejom – jelo za svakoga i svačiji džep.
Već duži niz godina hranimo i studente, pa smo uveli i neke promjene u tom segmentu. Što se tiče svečanih menija- držimo do tradiciije i do autohotnih jela, no za one koji žele nešto više ili drugačije, rado ćemo uskočiti s idejom.
U hotelu se održavaju brojne svadbene svečanosti i brojna druga događanja. Koliko mjeseci ranije bi mladenci trebali rezervirati prostor za najljepši dan u životu?
Naša sala ima kapacitet do 220 mjesta, te je koncipirana za sve vrste događanja pa tako i svadbe. Nudimo koncept klasičnog posluživanja i buffet sistema (tzv .“švedskog stola“). Naše osoblje je vrlo kvalitetno, kao i sama hrana, tako da sam siguran da nudimo odličan omjer cijene i kvalitete.
Za udarne termine, salu je potrebno rezervirati barem tri do šest mjeseci ranije, no uvijek ima iznimaka. Za last minute rezervacije dajemo i posebne popuste, naravno ako je termin slobodan.
Iako imamo puno svečanih menija u ponudi, inzistiramo da svaki klijent izabere ono što on želi, naravno uz naš savjet. Time je svaka svečanost jedinstvena. Iako su svadbe najveći izazov, jednaku pozornost pridajemo organizaciji krstitki, pričesti, krizmi, karmina, djevojačkih večeri…
Recite nam nekoliko riječi o smještajnim kapacitetima i na koje kontakte vas se može dobiti?
Trenutno je 30% soba u slobodnoj prodaji, dok su ostale sobe u fazi renovacije ili čekaju obnovu. Što se tiče kontakta za rezervaciju sale, soba ili cateringa, slobodno nam se obratite na mail [email protected].
I na kraju – što biste poručili budućim gostima?
Poručio bih im da svakako dođu i isprobaju naše dnevne menije svaki dan od 10.00 do 15.00 sati (radnim danom i vikendom). A ako kažu konobaru godinu otvorenja hotela kod narudžbe čeka ih besplatan juice. Čitatelje Prigorskog uskoro i dodatno nagrađujemo ! Više o tome uskoro…
prigorski.hr
foto: Profoto studio































