Cjelogodišnje slavlje tijekom kojeg je dodijeljeno ukupno 35 bogatih nagrada, službeno je u četvrtak zaključeno svečanim uručenjem dvije najvrjednije nagrade Tokića, vodećeg regionalnog distributera dijelova za aute– automobila BMW 120 i quada CFMOTO.
Uz velike čestitke svim dobitnicima, time je ispred poslovnice u Sesvetama ujedno završeno obilježavanje 35 godina Tokića koji je nedavno izlistan na Zagrebačkoj burzi.
Zbog svih pogodnosti, a tijekom čitave 2025. i zbog nagradne igre, bilo je dobro biti dio Tokićevog kluba vjernosti. Riječ je o programu koji je okupio 250.000 članova, a uključuje i novu Tokić mobilnu aplikaciju u ulozi „digitalnog suvozača“ svakog vlasnik vozila. U kratkom roku ju je preuzelo preko 60.000 članova i to je broj koji svakodnevno raste zbog funkcionalnosti i najboljih cijena koje osigurava.
Svakog mjeseca tijekom svog 35. jubileja Tokić je mehaničare i vozače nagrađivao električnim biciklom MS Energy, pametnim satom Garmin i igraćom konzolom Playstation PS5. Budući da su najčešći kupci glavne nagrade su osvojili mehaničari. Vrijedni BMW 120 M otišao je u ruke servisera Ivana Katanovića iz Svetog Petra Orehovca koji je ušao u bubanj kupnjom u Tokić poslovnici u Križevcima.
„Nisam očekivao niti mogao vjerovati da ću imati toliko sreće. Supruga će biti posebno sretna, a najljepše je što sam nagradu preuzeo nakon što sam odslušao edukaciju u Tokićevom školskom centru. Baš se sve poklopilo i još ne mogu vjerovati“, kazao je Ivan tijekom preuzimanja glavne nagrade. Dobitnik vrijednog quada CFMOTO, Antun Valenčić iz Zagreba kaže kako se jako veseli nagradi i novim iskustvima te da zabavni radni seli na more gdje će primjena biti potpuna.
„Ovo je bila važna godina za kompaniju koja je kulminirala izlaskom Tokić grupe na burzu, na što smo bili posebno fokusirani. Zato sam izuzetno sretan što smo se kroz godinu i slavlje uspjeli posvetiti svima – kupcima, dobavljačima i zaposlenicima te što su naši projekti poput „digitalnog suvozača“ naišli na sjajan odziv. Ovim putem zahvaljujem svim članovima naše zajednice i medijima koji su bili uz nas u ovom dinamičnom razdoblju.“ istaknuo je Nikola Jelić, izvršni direktor marketinga i razvoja poslovanja.
Pred Tokić grupom je period velikih investicija – početak izgradnje naprednog automatiziranog logističkog centra u Sesvetskom Kraljevcu, daljnji rast i tehnološki razvoj. Aktivnosti se razbuktavaju i u Sloveniji gdje Grupa posluje kroz tvrtku Bartog. Ondje se razvija servisna mreža Auto Check Center, a u tijeku je i lansiranje posebne aplikacije za vozače, a uvode se i napredni digitalni katalozi te asistenti za mehaničare.
To je samo dio niza aktivnosti koje grupacija provodi s ciljem daljnjeg razvoja tržišta i usluge u liderskoj ponudu autodijelova, guma, alata te servisne i dodatne opreme, ali i kroz gospodarski, moto, agro i industrijski program, objavljeno je na službenoj Facebook stranici Tokić.








