U sklopu projekta KA210-ADU, 7. i 8. listopada 2024., u Srednjoj gospodarskoj školi Križevci, održan je kick-off meeting koji je okupio partnere iz Hrvatske, Francuske i Španjolske. Projekt pod nazivom From Burnout to Balance: Supporting Educators’ Well-Being, koji traje od 1. rujna 2024. do 30. studenog 2025., usmjeren je na male partnerske suradnje u obrazovanju odraslih.
Nositelj projekta je Francuska akademija iz Nice GIP FIPAN, a partneri Udruga Mundus iz Španjolske (Zaragoza) te križevačka škola. Projektni tim škole čine Zdravka Harmadi, kao koordinator te Gorana Pavičić i Martina Čengić Filipčić kao članice tima.
Projekt je usmjeren na jačanje kapaciteta nastavnika i predavača kroz edukaciju o upravljanju stresom i prevenciji izgaranja, kao i stvaranje podrške na lokalnoj i međunarodnoj razini. Kroz projekt će se provesti aktivnosti u Francuskoj i Španjolskoj te šestomjesečni program podrške u svim partnerskim zemljama. Kroz projekt će se nastojati povećati svijest o mentalnom zdravlju među nastavnicima i bolja suradnja sa stručnjacima za mentalno zdravlje.
Na prvom sastanku projekta, uz prezentaciju ciljeva projekta i planiranje mobilnosti, sudionici su također definirali ključne uloge i odgovornosti partnera, odnosno specifične zadaće svakog partnera iz Hrvatske, Francuske i Španjolske u provedbi projekta. Razradili su detaljan plan aktivnosti, tj. utvrđen je vremenski okvir za aktivnosti u Francuskoj i Španjolskoj te za lokalne šestomjesečne programe podrške.
Dogovorila se metodologija praćenja i evaluacije napretka i postignuća sudionika u programu, kao i evaluaciji uspjeha projekta. Postavile se osnove za komunikaciju i diseminaciju rezultata, razmotrena su financijska pravila projekta i dogovorena transparentnost u korištenju sredstava. Sve ove aktivnosti postavile su temelj za uspješnu provedbu projekta u narednim fazama.