Predsjednik đurđevačkog predstavničkog tijela Željko Lacković za danas je sazvao 29. sjednicu Gradskog vijeća Grada Đurđevca. posljednju ove godine. Na prošloj sjednici donesen je proračun “težak” gotovo 25 milijuna eura, dok su na današnjoj sjednici donesene izmjene i dopune istog.

Sve je obrazložio gradonačelnik Grada Đurđevca Hrvoje Janči.

“Rebalansom se proračun s 25 milijuna povećava na nešto više od 26 milijuna eura. Rebalans zapravo se odnosi na poslagivanje prihoda i rashoda unutar stavki proračuna. Najveće promjene odnose se na javne radove, poticanje gospodarstva i poduzetništva, manifestacije u organizaciji Grada te projekt izgradnje zgrade “Mali princ”. Osigurana su i sredstva za izložbu poznatih svjetskih umjetnika, adaptacija utvrde Stari grad, poticanje amaterskog sporta i poticanje razvoj sporta. Povećava se i stavka dogradnje Dječjeg vrtića Maslačak sukladno ostvarenim pomoćima i sredstvima za realizaciju tog projekta. Najveća stavka za istaknuti je izgradnja gradskih ulica, nogostupa i cesta koja obuhvaća sve radove koje prate projekt aglomeracije. Realizacija proračuna ove godine nam je dobra.”-rekao je Janči.

Za raspravu se javio vijećnik Gašparić koji je upitao gradonačelnika tko će upravljati novcima za stipendiranje sportaša u Gradu.

Gradonačelnik Hrvoje Janči odgovorio je kako ova stavka postoji od ranije u proračunu Grada i da se sada sredstva podižu sukladno realizaciji.

“Sredstva su predviđena za one stvari koje nisu predviđene Pravilnikom Zajednice sportova grada Đurđevca. Već nekoliko puta smo koristili ta sredstva za opremanje kompletne zajednice. Zadnje je bilo nabavka dresova, a trenutno sredstva koriste nogometni, košarkaški i rukometni klub za stipendiranje juniora koji trebaju preći u seniore jer imamo problem u kolektivnim sportovima da nam mladi igrači odlaze u susjedne klubove i ne ostaju u klubu. Kolektivni sport ne trpi igru bez ekipe. S obzirom da nismo htjeli to financirati preko Zajednice sportova i preko gradskih tvrtki i donacija, Grad je u svom proračunu zato osigurao sredstva za tu namjenu. Stipendiste određuju sami klubovi, biraju najbolje igrače među tim selekcijama, oni potpisuju višegodišnje ugovore i s tim igračima i na taj način se osiguraju da igrači ne mogu otići kad dođu prijelazni rokovi i klubovi su unutar sebe oformili timove koji izabiru te igrače. Ovo funkcionira već drugu godinu za redom.”-rekao je Janči.

Vijećnik Gašparić nije bio zadovoljan odgovorom gradonačelnika te je istaknuo kako nije istaknuo da nije zadovoljan time da toliko veliku sumu novaca bez kontrole daju klubovima.

“Volio bih da se ovo uredi na isti način kako se uredilo poslovanje Zajednice sportova. Pravne službe Grada trebale bi odrediti pravni okvir koji će poštivati svi i koji će svi ti klubovi trebati zadovoljiti prema Gradu u trošenju tih novaca, da bi na kraju godine dobili izvještaj koliko i za što se potrošilo. Pozdravljam to, nisam protiv i činjenica je da nam mladi odlaze u druge klubove i to ne smijemo dozvoliti. Ali idemo to urediti i složiti neki obrazac. Kad imamo obrazac i pravilo mislim da će svima biti lakše to braniti.”-rekao je Gašparić.

U raspravu se uključio i predsjednik vijeća Željko Lacković.

“Grad stipendira i studente i razne druge grupacije pa nešto što je i sportska stipendija je normalna stvar. Isto tako, sada se to trenutno radi s punim povjerenjem u naše klubove, a klubovi moraju voditi evidenciju i imaju svoje pravilnike temeljem kojih pojedinac ostvaruje to pravo. Mislim da stipendije nisu jednoznačne, da su i klasirane. Dostavljaju se izvješća, a možemo onda tražiti da i ta izvješća budu dostupna u materijalima prilikom donošenja rebalansa.”-rekao je Lacković.

Tri točke Dnevnog reda bile su vezane uz Civilnu zaštitu na području Grada Đurđevca. Ovu točku, također, obrazložio je gradonačelnik Janči.

“Zakonom o Sustavu civilne zaštite propisano je da predstavničko tijelo donosi tri dokumenta, dakle Smjernicu za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite, Analizu stanja sustava civilne zaštite te Plana razvoja sustava civilne zaštite na području Grada Durđevca. Ovim dokumenti su izrađeni, angažirani su stručnjaci koji izrađuju ovakve dokumente.”-rekao je Janči.

Točka je izglasana jednoglasno.

Deseta točka dnevnog reda bila je donošenje Odluke o kriterijima i pokazateljima učinkovitosti upravljanja komunalnom infrastrukturom na području Grada Đurđevca.

Gradonačelnik je obrazložio kako je Grad Đurđevac u obvezi izrade analize u učinkovitosti upravljanja i korištenja komunalne infrastrukture s mjerama za unapređenje upravljanja, a da bi mi mogli mogli napraviti analizu prvo se mora donijeti odluka o kriterijima i pokazateljima učinkovitosti. Ova odluka donosi se po prvi puta i jedna je od obaveza Grada.

Sjednici je bila prisutna i ravnateljica Muzeja Grada Đurđevca Edita Janković Hapavel koja je dala obrazloženje uz 12. točku dnevnog reda- Donošenje Zaključka o davanju suglasnosti ravnateljici Muzeja Grada Đurđevca za potpis ugovora u svezi organizacije umjetničke izložbe ,,Pjesnik boja“ Joana Miroa.

djurdjevac_gradsko_vijece_lk (4) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (5) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (6) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (7) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (8) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (9) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (10) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (11) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (12) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (13) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (14) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (15) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (16) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (17) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (18) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (19) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (20) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (21) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (22) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (23) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (24) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (25) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (26) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (27) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (28) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (29) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (1) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (2) djurdjevac_gradsko_vijece_lk (3)