Slovenska posada Rok Turk i Blanka Kacin u Hyundaiju i20 Rally2 obranila je naslov pobjednika Karcher Rallyja Kumrovec.

Jedanaest zahtjevnih brzinskih ispita završila je sa 10.6 sekundi prednosti ispred Dominika Dinkela i Pirmina Winklhofera u Fordu Fiesti Rally2.

Treće mjesto izborili su Andras Hadik i Krisztian Kertesz u Fordu Fiesti R5 MkII s 1:30.7 slabijim vremenom od pobjednika.

Nakon prave drame u domaćem prvenstvu Viliam Prodan je na kraju završio ispred Juraja Šebalja sa samo 2.3 sekunde prednosti.

Prodan je sa suvozačem Markom Stiperskim u Fordu Fiesti Rally3 u posljednji brzinski ispit ušao sa zaostatkom od 7.4 sekunde, a potom je napadačkom vožnjom prestigao Šebalja i Marijana Stublića koji su nastupili u Toyoti Yaris GR.

“Naš nastup na Kumrovcu bio je za peticu. Zadovoljni smo, stvarno nismo očekivali tako dobar ritam. Na kraju smo na posljednjem brzincu ‘skinuli’ Šebalja nakon što je cijeli dan bio ispred nas. Dignuli smo se na poslijepodnevnim brzincima i stigli do petog mjesta ukupnog poretka u prvom nastupu u ovom automobilu,” izjavio je Prodan po završetku natjecanja.

“Imao sam problema s migrenom u srednjem ‘laufu’ i onda sam popio tabletu nakon čega mi je bilo bolje, ali ta tri brzinca su mi nedostajala u ukupnom rezultatu. Na kraju je Prodan za nešto sitno bio ispred, svaka mu čast, bio je jako brz. Bili smo dobri, auto je dobro funkcionirao. Sjajan rally, sjajna organizacija i apsolutno ludi brzinci,” zaključio je višestruki prvak Hrvatske Juraj Šebalj.

Treći u poretku Prvenstva Hrvatske bili su Nenad Hrvatin i Doris Labinjan u Peugeotu 306 koji su 101.96 km brzinskih ispita završili na desetom mjestu ukupnog poretka.

Nenad Lončarić i Tajana Vojvodić Pinky (Subaru Impreza STI) završili su 14., a Dario Šamec i Florian Šalec (Peugeot 206 RC) 16. ukupno.

Pobjedu u klupskom poretku odnijeli su članovi AK Zagorje Oroslavje ispred AK Opatija Motorsport i AKK Sveta Nedelja.

Cijelo natjecanje pratilo je sunčano vrijeme, startalo je 80 posada, a do cilja ih je stiglo 59. Razlozi odustajanja bili su uglavnom tehnički kvarovi i izlijetanja iz kojih su posade izašle neozlijeđene.

(Hina) xdl ydl