Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo je Odluku o ponovnom imenovanju regionalnih centara kompetentnosti u strukovnom obrazovanju u (pod)sektorima: turizam i ugostiteljstvo, strojarstvo, elektrotehnika i računalstvo, poljoprivreda i zdravstvo.

Ukupno je imenovano 25 regionalnih centara kompetentnosti, a među njima je i Obrtnička škola Koprivnica koja je imenovana regionalnim centrom kompetentnosti u području elektrotehnike i računalstva za razdoblje od pet godina.

Mentori_u_radu_s_učenicima_ostvaruju_odlične_rezultate_1024x683-equal (1)

Ovo je dodatno priznanje za Centar kompetentnosti u Koprivničko-križevačkoj županiji kojim je Županija stvorila novu obrazovnu paradigmu strukovnog obrazovanja ulaganjem od preko deset milijuna eura u Obrtničku školu u Koprivnici i Strukovnu školu u Đurđevcu, od čega se dva milijuna eura odnosi na najmoderniju opremu koja je istovjetna onoj u realnom industrijskom sektoru. Riječ je o kapitalnom projektu u sektoru obrazovanja koji je s radom počeo početkom ove školske godine, a sudeći prema kvaliteti opreme i bogatstvu programa koji se nude te interesu učenika, pred CEKOM-om je svijetla budućnost.

Podsjetimo, projektom CEKOM KKŽ su uz izgradnju i rekonstrukciju objekata škola u Koprivnici i Đurđevcu, izrađena i tri nova standarda zanimanja, četiri standarda kvalifikacija, kurikulum za redovnu nastavu i 29 registriranih programa za obrazovanje odraslih, nabavljena je vrhunska oprema te su provedene edukacije nastavnika.

Na_Danima_otvorenih_vrata_CEKOM-a_vladao_je_velik_interes_učenika

Regionalnim centrima imenovane su ustanove u obrazovanju koje su u prethodnom razdoblju, korištenjem sredstava strukturnih fondova EU-a, osigurali visokokvalitetnu infrastrukturu, nabavu specijalizirane opreme, razvoj kadrovskih i stručnih kapaciteta, razvoj i modernizaciju strukovnih kurikuluma, kao i razvoj različitih programa usavršavanja i osposobljavanja koji će se provoditi u redovitom obrazovanju i u sustavu obrazovanja odraslih (cjeloživotno učenje).

Temeljna obilježja centara kompetentnosti su inovativni modeli učenja, izvrsnost nastavnika, predavača i mentora kod poslodavaca te visokokvalitetna infrastruktura, konstruktivna i kreativna suradnja sa socijalnim partnerima, javnim sektorom te gospodarskim subjektima i drugim zainteresiranim institucijama na lokalnoj, regionalnoj i međunarodnoj razini.