U Samoboru je promovirana monografija „Samoborska salamijada – 30 godina“. Na gotovo 300 stranica, s više od 500 fotografija i slikovnih prikaza, monografija kroz 15 poglavlja, donosi prikaz događaja od osnutka Udruge „Zlatna šajba“, preko stvaranja robne marke Samoborska salama, do međunarodne suradnje samoborskih šajbera sa sličnim udrugama u Europi.

Monografiju su promovirali Dubravko Viduč, predsjednik Udruge „Zlatna šajba“, koja je i njezin nakladnik, Robert Škiljan, njezin urednik i Marko Tadić, umirovljeni profesor Veterinarskog fakulteta u Zagrebu. Ispred Županije, čija je Samoborska salama robna marka, promociji je prisustvovao zamjenik župana Zagrebačke županije Hrvoje Frankić.

„Ova monografija doima se poput obiteljskog albuma divnih ljudi i divnih djela“, rekao je Frankić.

Ovogodišnja, 31. Samoborska salamijada održat će se u subotu 24. ožujka, a koliki je interes za manifestaciju najbolje govori činjenica da je ove godine ocijenjeno 168 salama iz sedam zemalja.

prigorski.hr