Dani piva Karlovac 2016. počinju u petak, 26. kolovoza, kao jubilarno 30. izdanje najstarije i najveće pivske manifestacije u Hrvatskoj, a trajat će do 4. rujna s raznim sadržajima na tri velike koncertne pozornice i još deset manjih, najavili su u srijedu organizatori.

Predsjednik karlovačkoga Gradskog vijeća Damir Mandić istaknuo je kako je želja Grada Karlovca da ova najpoznatija pivska manifestacija u Hrvatskoj, koja je turistički bila važna za grad u prethodnih trideset godina, u buduće postane prepoznatljivija i izvan granica Hrvatske. Gradonačelnik Damir Jelić rekao je da Dani piva ožive cijeli grad jer su prava pučka fešta, te je Karlovčanima i gostima poželio da lijepo proslave obljetničke 30. Dane piva.

U ime organizatora Anita Tuček, direktorica prodaje tvrtke Fest, najavila je da će se na tri pozornice i mnoštvu prodajnih i ugostiteljskih štandova u sklopu Športsko rekreacijskog centra Korana održavati svakog dana estradni koncerti mnogo zabavnih, poučnih i raznih gastronomskih programa, te da sve počinje tradicionalnom povorkom sa oko 700 sudionika.

Posebnost ovogodišnjih Dana piva bit će ”beer garden” u kojem će posjetitelji samo u ovoj prigodi moću kušati više od 20 specijalnih vrsta piva iz Heinekenovih pivovara iz Češke, Italije, Slovačke, Bugarske, Belgije, Slovenije, Austrije, Nizozemske, uz zanimljivu napomenu organizatora – uz rock glazbu.

Ovogodišnja novost je i posebno uređen šator ”4 rijeke” s etno obilježjima, osim tamburaškog programa goste će tamo služiti ugostiteljsko osoblje u tradicionalnim nošnjama, a pivo će se služiti u staklenim kriglama, što bi trebalo postati zaštitni znak Dana piva.

Dugogodišnji generalni sponzor manifestacije je kompanija Heineken Hrvatska, te je njihov predsjednik Uprave Boris Miloushev pozvao građane Karlovca i turiste da dođu i zabave se na ovoj manifestaciji koja, osim što je najstarija te vrste, još je uvijek i najveća i s najviše sadržaja, te će ljubitelji piva moći kušati i uživati u ukupno tridesetak vrsta piva.

Za odgovornu konzumaciju alkohola narukvice ‘Ja sam 18+’

Rukovoditeljica korporativnih komunikacija Heinekena Hrvatska Ljudmila Bratko Gašpić dodala je da će se s ciljem promicanja odgovorne konzumacije alkohola i ove godine dijeliti punoljetnim mladim posjetiteljima narukvice s natpisom ‘Ja sam 18+’, da bi samo punoljetne osobe mogle kupiti pivo.

Osim toga, u suradnji s karlovačkom Policijskom upravom Karlovac posjetitelji će moći isprobati takozvane “pijane naočale” koje će im simulirati pijanstvo, odnosno koliko je teže u takvom stanju, primjerice pokušati otključati vrata, ući u automobil, te upaliti automobil – sve uz nadzor policije. Cilj je, rekla je Bratko Gašpić, skrenuti pozornost na opasnost kombiniranja alkohola i vožnje, odnosno upozoriti da se ne smije voziti ako se konzumira alkohol.

Pivovara brine i o okolišu te će zajedno s tvrtkom Čistoća treću godinu zaredom organizirati aktivnost Recikliraj i nazdravi, na način da će ‘Karlovačko zelene patrole’ svakog odraslog potrošača koji donese na reciklažu 10 praznih plastičnih čaša nagraditi jednim besplatnim Karlovačkim pivom.

U povodu jubileja prikazat će se retrospektivna izložba fotografija Dana piva i izložba karikatura, a posjetitelji će moći naručiti i kupiti svoje karikature. U dnevnom dijelu programa predstavit će se Turističke zajednice iz županije i dvije iz Slovenije, te nekoliko lokalnih udruga, Carpe diem, Ruke, Zvončiući, Jak kao Jakov i druge.

(Hina)

fah