Danas, 12. svibnja 2015. godine, u prostorijama Grada Koprivnice održana je konferencija za novinare povodom osnivanja PPS destinacije ‘Podravina’.

PPS destinacija ‘Podravina’ je marketinško destinacijski cluster, koji obuhvaća područje gradova Koprivnice, Đurđevca, Ludbrega te općina Rasinja, Hlebine i Molve. Konferenciji su nazočili gradonačelnik Đurđevca Željko Lacković. gradonačelnik grada Ludbrega, Dubravko Bilić, gradonačelnica Koprivnice, Vesna Želježnjak, načelnik Rasinje, Danimir Kolman, zamjenik načelnice općine Hlebine, Hrvoje Gaži, direktor TZ grada Koprivnice, Renato Labazan, direktorica TZ grada Ludbrega, Andrea Horvat, te Mario Fuček ispred TZ grada Đurđevca.

Direktor TZ grada Koprivnice, Renato Labazan, uvodno je upoznao medije s detaljima osnivanja PPS klubova, te objasnio što je zapravo PPS i koji je cilj okupljanja više Turističkih zajednica u jednu destinaciju. Istaknuo je kako je spomenuta inicijativa proteklog tjedna prihvaćena od strane resornog ministarstva te HTZ-a, pa je tim povodom prije konferencije za medije održan i radni sastanak, na kojem su i dogovoreni prvi koraci suradnje spomenutih Gradova i općina. Napomenuo je, kako je prva dogovorena suradnja ne preklapanje datuma održavanja manifestacija, okupljanje proizvodnih timova, kojih je trenutno dva, a koji će biti u segmentima kulturnog i vjerskog turizma, kao i okupljanje dodatna dva proizvodna tima, ciklo turizam i enogastrološki turizam.

Gradonačelnik Željko Lacković napomenuo je kako je Đurđevac prepoznao PPS kao prvi ozbiljni korak prema stvaranju kontinentalnog turizma, a kao turističku prednost grada istaknuo je razvijanje ruralnog turizma na obroncima Bilogore, postojanje hotela s četiri zvjezdice već duži niz godina, sa ostvarenih 15.000 noćenja prošle godine, te 1.000 noćenja u privatnim smještajima, te dodao kako se Đurđevac značajno okrenuo stvaranju preduvjeta za bavljenje turizmom, razvijanjem Sportsko-rekreacijskog centra, projektima koji se odnose na revitalizaciju utvrde Stari grad, te projektom Posjetiteljskog centra koji je prepoznat i izuzetno pozitivno ocijenjen od strane Ministarstva turizma. Još jednom je pohvalio inicijativu, i istaknuo kako vjeruje u svijetlu budućnost ovog projekta, te kao prednost kontinentalnog turizma izdvojio činjenicu da sve što se može ponuditi ili prodati, stanovnici kontinenta mogu proizvesti sami.

Pod PPS konceptom podrazumijeva se razvoj i promocija atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone. Kako je jedan od ključnih zadataka Hrvatske turističke zajednice pokretanje marketinškog koncepta promicanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone (PPS koncept), a ujedno i jedan od strateških marketinških ciljeva ukupnog hrvatskog turizma, izrađen je PPS koncept promicanja turističkog prometa u razdoblju posezone, pa će tako proširene destinacije udruživanjem biti u mogućnosti tržištu ponuditi raznovrsniju, bogatiju, atraktivniju i konkurentniju ponudu, upravo u posezonskom razdoblju, kada je smanjena turistička potražnja, a bit će omogućena i veća tržišna vidljivost i prepoznatljivost.

djurdjevac.hr