Proteklog vikenda, točnije u subotu posjetili smo ribolovce na križevačkom jezeru Čabraji koje se prostire na oko 8 hektara. Krenula je sezona noćnih ribolova, a mi smo popričali s nekoliko ribiča koji su jedva dočekali toplije dane.

Čabraji

Zoran Harča iz Križevaca je ribič već 37 godina. – Ljubav prema ribolovu sam dobio od oca. I moja djeca su već kadeti u klubu. Svaki vikend sam u ribolovu, aktivan sam šaranski natjecatelj po cijeloj Hrvatskoj. Na Čabrajima nas se po lijepom vremenu okupi 30-ak. Imamo signalizatore, stanice na principu daljinskog i na noćnom ribolovu se tako može i odspavati – rekao je harča i dodao kako mu je najveći ulov šaran težak 22 kilograma.

Zoran Harča

– Na Čabrajima su šarani 10-15 kila normalna stvar, a zna se dogoditi da u jednom danu uhvatim 10-15 komada, a da ni jedan nije manji od 8 kila. Za početnike koji se žele početi baviti ribolovom minimalna cijena opreme je oko 200 eura. Na Čabraje dolazi i ekipa iz Varaždina, Svetog Ivana Zeline, Zagreba i puno drugih gradova – rekao nam je Harča.

harca

Miroslav iz Gornjeg Tkalca često dolazi na Čabraje. – Tu sam gotovo svaki vikend i tu sam od subote ujutro do nedjeljnog ručka, ponekad dođem već u petak. Pomalo se bavim i natjecateljskim ribolovom. Važno nam je druženje, ali osjeti se i natjecateljski duh. Najveći uspjeh mi je šaran od 14 kilograma kojeg sam ulovio 1. svibnja 2014. godine na Čabrajima. Ribolov je opuštanje, napunim baterije, a u ribolovu su četiri sata sna kao dvanaest sati kod kuće – kazao je.

Miroslav iz Gornjeg Tkalca

Željko Đurec iz Kalnika je prijašnjih godina češće dolazio na Čabraje. – Sad dolazim jednom mjesečno, a ribolovom se bavim rekreativno tri godine. Kolege su me nagovorile, kupio sam pribor i krenuo. Pretežno sam na Čabrajima, a ponekad odem u Koprivnicu. Najveći uspjeh mi je amur od 14 kila ulovljen na Čabrajima. Ribolov je super za odmoriti dušu, friški je zrak, a Čabraji su jedna od ljepših voda u okolici – kazao je Đurec.

Željko Đurec

Danijel Posavec – Balta iz Križevaca u ribolov dolazi s djetetom. – Ribolovom se bavim osam godina iz hobija, odmorim si živce i dušu. Imao sam traume u životu koje sam prošao i šogor me nagovorio i malo – pomalo sam zavolio ribolov. Zbog životnih trauma nisam nikad koristio lijekove i ribolov mi zaista pomaže.

Nije bitno da ulovim ribu, već da sam na vodi i da se odmorim. Tu sam barem jednom mjesečno i sin uživa u ribolovu. Supruga me podržava, a bit ću na vodi do nedjelje u 10 ujutro. Tijekom noći malo se pojede i popije, a spavamo u šatoru. Idem na vodu i u Zagreb, a riba teška 13 kilograma mi je najveći uspjeh – kazao je Posavec.