Proizvođač sladoleda i zamrznutih proizvoda Ledo otpremio je prvu pošiljku sladoleda na američko tržište, ostvarivši time značajan iskorak u izvoznoj strategiji kompanije, izvjestili su u petak iz Agrokora.

Do izvoza sladoleda došlo je na osnovi sporazuma o suradnji koji je za 2015. i 2016. Ledo potpisao s američkim trgovačkim lancem Kroger.

O značaju ovog posla za Ledo i Agrokor najbolje govori podatak da je Kroger drugi po veličini trgovac u SAD-u i peti na svijetu te da u svom sastavu ima 3.400 trgovina različitih formata po cijelom SAD-u, navode iz Leda. Ističu i kako se radi o velikoj izvoznoj šansi kompanije Ledo, u sklopu koje će svoje sladolede plasirati na zahtjevno američko tržište.

Suradnja Leda i Krogera započela je u segmentu sladoleda na štapiću u multipaku, koji su proizvedeni pod vlastitom premium markom ovog trgovačkog lanca naziva ‘Private Selection’.

Filozofija poslovanja Krogera od samih je početaka utemeljena na visokoj kvaliteti ponude pod sloganom ‘Nikada ne prodajemo nešto što ni sami ne bismo željeli’ pa je to i važno priznanje kvaliteti i potencijalu Ledovih proizvoda, navodi se u priopćenju.

Predsjednik Uprave Leda Hrvoje Kraljević je istaknuo kako je u proteklih dvadesetak godina Ledo ostvario iznimne rezultate i vrlo visoke tržišne udjele u regiji. Ujedno je u zadnjem periodu, naročito ulaskom Hrvatske u članstvo EU, Ledo dodatno napravio iskorak i na nova tržišta izvan regije.

“Uz rast prodaje i profita te povećanje efikasnosti zbog ekonomije obujma, učenje i stjecanje iskustva u poslovanju na međunarodnom tržištu višestruko koriste kompaniji i svim njezinim zaposlenicima”, kazao je Kraljević.

Iz Leda napominju kako se uz američko tržište, sladoledi Ledo mogu naći na više od 20 tržišta širom Europe, Afrike i Azije, a među njima kao primjer izdvajaju Izrael, Ujedinjene Arapske Emirate, Libiju i Azerbajdžan.

Najnoviji izvoz u SAD najbolje potvrđuje kompetencije Leda te je ova suradnja tek početak osvajanja novih izvoznih tržišta, ističu iz Leda. Ulazak na američko tržište i u Krogerovu trgovačku mrežu najveći je i potencijalno najznačajniji izvozni iskorak kompanije Ledo dosada i dio je poslovne strategije Leda i koncerna Agrokor o intenziviranju izvoza i prisutnosti Agrokorovih proizvoda na svjetskom tržištu, zaključuje se u priopćenju.

(Hina)

fah