U melankoliji, kaže Freud, “na ego pada sjena objekta”, on postaje “zametnuti objekt” koji nije prisutan. No, iako objekta više nema on svejedno baca svoju sjenu kao da je još uvijek tu, u nama. Kao produžetak svog višegodišnjeg bavljenja sjenama srušenih spomenika, autor u galerijskom prostoru postavom kreira odsustvo objekta, na sličan način kako to radi Dürer na grafici “Melencolia I” iz 1514.g.

Objekti koji u galeriji ukazuju na odsustvo su izrađeni od zrcala, te svojim postavom i oblikom zrcale svoju okolinu. Stvara se trag objekta tkanog od odsutnosti, do te mjere da su objekt i nedostatak objekta jedno.

Antonio Grgić, arhitekt i slobodni umjetnik u svom djelovanju prvenstveno koristi urbani prostor kao umjetnički medij kroz vizuru antropologije i psihoanalize prostora. Njegov glavni interes su urbane intervencije i performansi koji propitkuju veze između ideoloških, socijalnih i osobnih psiholoških snaga u urbanom okruženju.

Izlagao je na nizu domaćih i međunarodnih izložaba, kako samostalno tako i grupno. Autor je više urbanih plastika. Također piše o teoriji umjetnosti, arhitekture, urbanizma i vizualnih komunikacija.

Otvorenje izložbe zakazano je u subotu, 20. siječnja u 19 sati u galeriji K2.

prigorski.hr