KRIŽEVCI – Josip Salaj iz Tomislavove ulice ogorčen je na ponašanje djelatnika operatera H1 čije usluge koristi. Naime, u više navrata radio je raskid suradnje s H1, no i dalje dobiva uplatnice za plaćanje te mu je nedavno stigla i obavijest o mogućoj ovrsi zbog dugovanja.
Prema njegovim riječima, lani je kod predstavnika H1 u Križevcima odlučio raskinuti dotadašnji ugovor, no objašnjeno mu je da to nije izvedivo, nego da prvo mora na šest mjeseci zatražiti stopiranje korištenja usluga, što je potom i učinio. Također, objašnjeno mu je da će se nakon šest mjeseci usluga aktivirati isključivo na njegovo traženje, međutim, bez njegova znanja usluga mu je aktivirana te su mu počeli stizati računi.

– Dugo sam koristio njihovu mrežu, ali s vremenom mi je sve skupa postalo preveliko opterećenje na financije. Otišao sam do „ženskice“ u Pošti i tražio je isključenje. No, rekla mi je kako to ne mogu učiniti, nego da prvo mogu dobiti samo na šest mjeseci – rekao je Josip Salaj, a nakon što je pola godine prošlo, nije išao reaktivirati račun jer je bio zadovoljan trenutnim stanjem.
Ipak, uskoro mu je poštar počeo nositi uplatnice. Zbog svega, Salaj se osjeća prevareno i izigrano i traži da mu H1 sve stornira jer, osim što ne želi platiti nešto što nije niti tražio, nema niti od čega, jer su mu primanja mala.

U H1 napominju kako je na zahtjev Josipa Salaja 27. studenog 2015. nastupilo trajno isključenje svih usluga na njegovu pretplatničkom broju nakon čega je prema proceduri nastupio i raskid pretplatničkog odnosa.
– Prije trajnog isključenja na zahtjev korisnika, linija je bila isključena na razdoblje od šest mjeseci od do 1. listopada 2015., također na zahtjev korisnika. Protekom roka od šest mjeseci, H1 usluga je automatski ponovno uključena (budući je bila samo privremeno isključena) – objašnjavaju u H1.

Od datuma automatskog uključenja do zatraženoga trajnog isključenja usluge ispostavljeni su računi za listopad 102,50 kune i studeni 48,50 kuna. Zbog svega, Salaj je dobio opomenu pred ovrhu što ga je uplašilo pa je to platio.

H1 tvrdi kako je Salaj bio upoznat s činjenicom da će mu se usluga sama aktivirati. Na njegov prigovor, u H1 su ga tražili da pošalje reklamaciju na Povjerenstvo za reklamacije potrošača, što on nije učinio i time su u H1 zaključili da mu usluga ne smeta te odlučili naplatiti potraživanja.
– Temeljem prethodno iznesenih činjenica zaključujemo da H1 Telekom ni u jednom trenutku nije prekršio odredbe Općih uvjeta poslovanja – zaključili su u H1.

Podravski list/go

foto: Nikola Wolf